woensdag 12 december 2012

here i am....




Hallo,

Vandaag heb ik weer een lo om te laten zien de laatste week is er van scrappen weinirg terecht gekomen en gisteravond heb ik lekker weer als vanouds een avondje op zolder doorgebracht
Vorige week zijn we zoals ik heb geschreven een nachtje naar hotel van der Valk geweest en zijn we eerst in Utrecht bij Scrapdelight geweest prachtige winkel en veel keus ik heb een hele gave kleerhanger van Melissa Frances gekocht en die ga ik oppimpen maar dat komt nog en komen jully tezien ik heb er in ieder geval een leuk idee mee...
Iedereen weer een fijne dag bedankt voor het kijken  
                                                                                   groetjes Janneke


                                                                                      

6 opmerkingen:

jacqueline zei

Wat een mooie LO is het weer geworden.
Heerlijk die zoete kleuren en wat een super foto's.

Groetjes Jacqueline

Unknown zei

Mooi en lief lootje weer Janneke Lekker hoor effe er tussen uit!
groetjes,Lean

Wilma zei

Hoi Janneke,
Alweer een heel MOOI lootje.....en nee.....deze dag zul je NOOIT vergeten.
Liefs Wilma ☺☺☺

Shona zei

awwww this is beautiful and what a cutie pie :)

Anita Meijer zei

Wat is LO weer schitterend Janneke, ziet er helemaal tiptop uit. Wat fijn dat je zo hebt genoten van het nachtje in het hotel en de hobbywinkel te hebben bezocht. Tof.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtige LO Janneke!! En een prachtige dag voor jullie.. Max is pas één geworden en merk bij alletwee de mannetjes dat je op hun verjaardag weer terug denkt aan die dag.. Dat vergeet je nooit meer!!
Lieve groetjes, Yvonne