zondag 5 februari 2012

een winnaar en een lo so much fun




Hallo,

Allereerst hartelijk bedankt voor de vele reacties die jully hebben achtergelaten (ik heb er nog nooit zoveel gehad) ,was zo leuk om te lezen...en wat hebben we veel sneeuw gehad hé zoveel.. de jongens en ik hebben zich lekker vermaakt lekker sleetje rijden en sneeuwballen maken...ook Silver moest er even aan geloven en die hebben we buiten gezet voor de foto nou hij vond het maar niks en als blikken konden doden...... en al ligt hier zoveel sneeuw ligt heb ik weer een zomerse lo voor jully...
Op de foto staat weer onze Louw en de papier waren nog restjes die ik nog had liggen en de bladeren en bloemen zijn van Crealies en dan nu de winnaar...
De winnaar kwam uit op nummer 13,alleen heb ik per ongeluk iets fouts gedaan en is de generator gewist dus ik hoop dat jully mij vertrouwen maar Desireé scrapdees je hebt gewonnen en neem even contact met me op op het volgende email adres roelofvandenberg@hetnet.nl en stuur me even je gegegevens in ieder geval gefeliciteerd !!Dit was het weer fijne dag verder groeten Janneke

5 opmerkingen:

Unknown zei

Heerlijk zomers lootje ik had je vorig gemist zie ik ook een mooitje..arme Silver koud he!
groetjes,Lean

Desirée-ScrapDees zei

yeahhhhhhhhh is het ongelukstgetal mijn geluk geworden joepie, leuk joh! Ik ga je gelijk een mailtje sturen!

Marilyn zei

What a fun page!! Lovely work!!
Ohhh poor cat, lol!
Hugs!

Ans zei

Leuke lo,s Janneke, het abc is echt geweldig hiervoor.

Liefs Ans

Pia zei

wonderful layout, lovely colours and what a beautiful cat, love cats
hugs Pia