dinsdag 31 mei 2011

Louw





















Zo,daar ben ik weer eens het heeft even geduurt maar ik heb gewoon erg weinig tijd gehad...en sorry dat ik nauwelijks meer op jully's blog een reactie heb achtergelaten...,ik heb evengoed wel gekeken hoor naar de mooie creaties die er weer gemaakt zijn.


Afgelopen zaterdag had ik mijn tweede les fotografie en het is zoo leuk leren al erg veel en zitten nu ook een beetje te experimenteren in photoshop,toen ik thuis kwam kon ik omkleden en gelijk doorrijden naar Amsterdam,naar de Toppers en druk wat het daar was maar super gezellig en toen waren we s'nachts om half 3 pas weer thuis want we waren de auto kwijt....maar wel weer gevonden hoor verder had ik de afgelopen week weinig inspiratie en wilde het scrappen totaal niet maar als ik dan weer de inspiratie heb dan gaat het meestal ook wel weer goed....

Deze lo is gemaakt over Louw,zoals je ziet is hij erg ondeugend en is deze leuke foto uitgekomen na het plukken van tulpen.Fijne dag verder groetjes Janneke

5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige layout, en hele leuke(ondeugende )foto.

arjette zei

Wat een mooie layout!!! Geweldig leuke foto zeg!!!

gr. arjette.

Pia zei

wooow what a beautiful layout, great colors and details
hugs Pia

Julia zei

Gorgeous layout Janneke!!

Marilyn zei

Beautiful page!!! love how you edited the photo
love the colors!! hugs!!! :)